سخن ناب ، عکس جملات بزرگان

عکس سخنان زیبا , عکس جملات حکیمانه , سخن ناب ، عکس جملات بزرگان , عکس استاد ارد , عکس حکیم ارد , عکس جملات با ارزش

سخن ناب ، عکس جملات بزرگان

عکس سخنان زیبا , عکس جملات حکیمانه , سخن ناب ، عکس جملات بزرگان , عکس استاد ارد , عکس حکیم ارد , عکس جملات با ارزش

اونی که دوستش دارم نمیاد خواستگاریم


من میخوام و دوست دارم ازدواج کنم
اما اونی که دوست دارم و به دلم بشینه نمیاد خواستگاریم
راستش دوست پسر دارم اما اون میگه من هیچوقت با دوست دخترم ازدواج نمیکنم
....

من الان چکار کنم ؟ خیلی حرف دارم خیلی



پاسخ حکیم ارد بزرگ :

به پسری ، مرد زندگی گفته می شود که توانایی خواستگاری نیز داشته باشد . کتاب سرخ - فرگرد زندگی - سخن 90

به او بگویید یک خواستگار با شرایط خوب دارید ، اگر او براستی کوچکترین علاقه ایی به شما داشته باشد ، خیلی زود خود را مهیای خواستگاری می کند و اگر اقدامی نکرد برای همیشه رهایش کنید چون این گونه رابطه ها همیشه به ضرر دختران است .


منبع :

http://hakimorodbozorg.7olm.org/t130-topic



برچسب‌ها: رابطه دختر و پسر, نابهنجاری عاطفی, دوستی بی سرانجام دختران و پسران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد