سخن ناب ، عکس جملات بزرگان

عکس سخنان زیبا , عکس جملات حکیمانه , سخن ناب ، عکس جملات بزرگان , عکس استاد ارد , عکس حکیم ارد , عکس جملات با ارزش

سخن ناب ، عکس جملات بزرگان

عکس سخنان زیبا , عکس جملات حکیمانه , سخن ناب ، عکس جملات بزرگان , عکس استاد ارد , عکس حکیم ارد , عکس جملات با ارزش

سخنان حکیمانه شما را خیلی دوست داریم


فریبا :
حکیم ارد بزرگ سلام دوازده ساله هستم من و مادر و پدرم سخنان حکیمانه شما را خیلی دوست داریم من برای همکلاسی هام پندهای شما را اس ام اس می کنم . یکی از دوستانم اس ام اس زد آدرس سایت شما را بهم داد . من الان خیلی خوشحالم




پاسخ حکیم ارد بزرگ :

    شادی شما و همه فرزندان شایسته مام میهن ، آرزوی اُرد است .


منبع :

http://hakimorodbozorg.7olm.org/t134-topic


برچسب‌ها: سخنان حکیم ارد بزرگ را دوست دارم, سخنان حکیم ارد بزرگ را اس ام اس می کنم, سخن حکیم ارد بزرگ به یکی از دوستداران خود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد