سخن ناب ، عکس جملات بزرگان

عکس سخنان زیبا , عکس جملات حکیمانه , سخن ناب ، عکس جملات بزرگان , عکس استاد ارد , عکس حکیم ارد , عکس جملات با ارزش

سخن ناب ، عکس جملات بزرگان

عکس سخنان زیبا , عکس جملات حکیمانه , سخن ناب ، عکس جملات بزرگان , عکس استاد ارد , عکس حکیم ارد , عکس جملات با ارزش

با دلواپسی و افکار نگران کننده چه کنم ؟

میترا :

با سلام خسته نباشید ازتون خواهش میکنم راهنماییم کنید من از ۲۱ سالگی فرزند یکی از نزدیکانم رو که از هم جدا شده بودن رو بزرگ کردم الان ۲۹ سالمه واون دخترکوچیک و زیبا مهر وارد ۱۰ سالگی میشه تا یک سال پیش که ازدواج کردم خودم به شدت حس مادرانه وانسان دوستانه ای نسبت به این بچه دارم مادر این بچه از اول اصلا تفاوتی برایش
نداشت که چی جوری فرزندش بزرگ میشه و تو چه شرایط روحی وجسمی تربیت میشه و ازدواج کرده پدرش هم به شدت به این بچه وابسته است و در شرف ازدواجه این بچه الان با پدرش زندگی میکنه ومن به شدت نگران آینده اش هستم چه طور میتونم اون قدر مثبت به زندگی وآینده اش فکر کنم تا تمام بدی ها ازش دور باشه و خوشبخت ترین انسان بشه اون قدر نگران آینده اش و خوشبختی اش هستم که وقتی بهش فکر میکنم بی بغض گریه میکنم وبا این که آدم مثبت اندیشی هستم از شدت دلواپسی افکار نگران کننده ای به ذهنم میرسه ولی من فقط میخوام مثبت فکر کنم تا خوبیها جذبش بشه لطفا راهنماییم کنید



پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg

آواز مهربانی ، از هر سنگ نگاره ای ، ماندگار تر است . کتاب سرخ – فرگرد مهربانی – سخن ۱۳
ما آدمها همه کوشش مان را می کنیم تا بتوانیم زندگی خوب برای خود و نزدیکانمان به وجود بیاوریم اما دست سرنوشت و تقدیر دیگر در دست ما نیست . جهان بازی خود را دارد و ما در بند ریتم آن هستیم این ریتم گاهی تند و گاهی کند است گاهی می خنداند و گاه می گریاند آنانی که می گویند سرنوشت خودشان را در دست دارند و آنچه اراده می کنند همان می شود براستی خام و سبک سر هستند چرا که تند باد های زندگی خارج از توان و اختیار آنان است .
با اشک های ما زندگی دیگران شاد نمی شود .

آرامش خود را از دست ندهید و در هر زمان پیگیر زندگی او باشید و با تماس تلفنی و دیدارهای زود به زود ، مشکلاتش را برطرف سازید با داستان های کوتاه ، غیر مستقیم او را از خطراتی که در پیش رو دارد آگاه نمایید .
آگاهی دادن بهترین کمک شما به او خواهد بود و بدین ترتیب ایمان دارم که زندگی چنین دختری بسیار فرهمندتر از همسالانش خواهد بود.


منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=2#comments



برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, راه مقابله با دلواپسی, چگونه دلنگرانی و اضطراب را از خود دور کنیم, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, hakim orod bozorg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد